Panorama Offices

8000 Székesfehérvár Rákóczi u. 1.

Kényelmes és személyre szabott irodát keres, akár saját őrzött parkolóval? Válogasson kiadó irodáink között közvetlenül Székesfehérvár történelmi belvárosa mellett.

 

A Panorama Offices Székesfehérvár egyetlen „A” kategóriás irodaháza. A minőséget, a megbízhatóságot és a kiszámíthatóságot hosszútávra a holland SNOEKS REAL ESTATE befektető csoport garantálja. A holland emberekre jellemző korrektségnek és kreativitásnak köszönhetően a belvárosban bérelhető csúcskategóriás irodák és gyönyörű üzlethelyiségek mellé minden igényt kielégítő szolgáltatást és személyre szabott megoldásokat kapnak Bérlőink.

 

A történelmi belváros szomszédságában fekvő impozáns épületben 5200 m2 iroda-, és 2200 m2 üzletterületen kínál minden igényt kielégítő bérleményeket, a város legforgalmasabb csomópontjában.

 

Előnyös kialakításából adódóan az épületben többféle működési funkciónak (iroda, kereskedelmi egységek, ügyfélszolgálat, call-center, szerverterem, technikai szolgáltató egység) is eleget tud tenni.

 

Műszaki adatok

- Nyitható hang- és hőszigetelő ablakok

- 4 csöves fan-coil légtechnika

- Rugalmas kialakítási lehetőségek

- Számítógép hálózat előkészítése

- 100 darab vezetékes fővonal

- Több internet- és telefonszolgáltató

- Három darab személyfelvonó

- Épület-felügyeleti rendszer

- Kerekesszék akadálymentesítés

 

Szolgáltatás

- 24 órás portaszolgálat, az épület külső környezetének kamera rendszerrel történő megfigyelése

- Saját őrzött parkoló

- Kártyás beléptető rendszer

- Általános épületbiztosítás

- Készenléti karbantartó szolgálat

- Épület műszaki menedzsment

- Helyszíni üzemeltetési csoport

- Fan-coil rendszer felügyelete és karbantartása

- Tűz és füstriasztó rendszer felügyelet és karbantartása

- Felvonók felügyelet, működtetése, karbantartása

- Közös területek takarítása

- Épület körüli járdák, zöldfelületek karbantartása, sózás, hó eltakarítás

- Épület ablakainak külső tisztítása

- Szemétszállítás

- Közös területek fűtése és világítása

- Közös helyiségek közüzemi költségei

- Konferencia és rendezvényterem

 

Bérlői referenciák

Raiffeisen Bank Régiós Iroda-Üzlet Központ, OTP Faktoring Zrt., Oberbank, Sberbank, Visteon Adminisztrációs Hungary Kft., Cargill Takarmány Zrt., Patika Profi Kft., DM, Isolabella Étterem, Northline, Albabar, stb.

 

Adatok
Min. bérleti idő nincs megadva
Kaució 3 hónap
Közös területi szorzó 10 %
Üzemeltetési díj 1200 HUF/m²/hó
Négyzetméterár 8.9 - 18 €/m²/hó
Mélygarázs díja nincs megadva
Szolgáltatások
Recepció 24 órás portaszolgálat Konferenciaterem
Kártyás beléptetés Étterem az épületben Díjmentes parkolóövezet
Vendégparkoló Belső udvar vagy tetőkert Kávézó terasszal
zuhanyzási lehetőség Kerékpár tárolási lehetőség Öltöző
Székhelyszolgáltatás Fitnessz terem Bankautomata
Adatok
Teljes terület 7500 m2 Szabad terület 1046 m2
Zöld minősítés nincs Min. bérelhető terület 21 m²
Átadás éve 2006 Felújítás éve 2006
Szabad raktárterület nincs megadva Szabad üzlethelyiség nincs megadva
Közös területi szorzó 10 % Üzemeltetési díj 1200 HUF/m²/hó
Régió nincs megadva Weboldal panoramaoffices.hu/
Tulajdonos nincs megadva Fejlesztő nincs megadva
Üzemeltető nincs megadva
Szint Terület Szabad Telítettség
Földszint 1 1218 m2 50 m2 96%
Földszint 2 1152 m2 0 m2 100%
1. emelet 1134 m2 196 m2 83%
2. emelet 1018 m2 0 m2 100%
3. emelet 998 m2 569 m2 43%
4. emelet 975 m2 84 m2 91%
5. emelet 827 m2 147 m2 82%
Egyéb parkoló 200 autó 50 autó 75%
Kapcsolat

Nyilasi Aletta
(közvetlen bérbeadó)


+36 22 780 000