Régió | Belváros | Teljes terület | 15 m2 |
Szabad terület | 15 m2 | Átadás éve | 2006 |
Parkolók száma | 30 parkoló | Havi bérleti díj | 49 - 69 €/m²/hó 19 305 - 27 185 Ft/m²/hó |
Ár / munkaállomás | 350 EUR/fő | ||
Weboldal | houseofbusiness.hu/roosevelt/ | ||
Tulajdonos | nincs megadva |
|
|
Dokumentumok: |
|
121235_kiegszt-szolgltatsok-rlista-2022-7815.docx | docx |
121235_hob-company-profile-6069.pdf | |
121235_price-list-for-additional-services-2022-4221.docx | docx |
Budapesti business centerünk az A+ kategóriás, prémium minőségű Roosevelt 7/8 irodaházban biztosít teljesen felszerelt és bútorozott irodákat olyan feltételekkel, melyeket az üzleti igényeihez igazítottunk.
Az irodaházban hagyományos bérleti konstrukció keretein belül csak nagyobb irodát lehet bérelni (min. 400-500 m2), azonban a House of Business, mint rugalmas irodai szolgáltató, akár 1 főtől (8-10 m2) is tud Önöknek biztosítani teljesen felszerelt és bútorozott irodákat/tárgyalókat rugalmas bérleti feltételek mellett. A business centerünkkel egy szinten elérhető 60 fős konferenciaterem tökéletes lehetőség arra, hogy nagyobb projektmegbeszéléseiket, partnertalálkozóikat akár az épületen belül tarthassák meg. Természetesen ehhez kapcsolódóan a szükséges prezentációs eszközöket és teljeskörű catering szolgáltatást tudunk Önöknek biztosítani.
Alább találják négy fő szolgáltatásunkat, melyeket a Roosevelt 7/8 irodaházban biztosítunk Ügyfeleinknek:
- Privát Iroda : 249 EUR / fő / hónaptól
- Virtuális Iroda : 79 EUR / fő / hónaptól
- Tárgyalók : 3 EUR / fő / órától (kávé- és teafogyasztással + projektorhasználattal) – 2 fős tárgyalótól a 60 fős – mobilfallal két részre osztható - konferencia teremig.
- Business Privilege : 129 – 159 EUR / fő / hónaptól (havi 5 vagy 10 nap privát irodahasználat)
Szolgáltatásaink a következők:
- teljesen felszerelt és bútorozott irodák és tárgyalók;
- teljes rezsi költség (víz, villany, fűtés, A/C, stb.);
- üzemeltetés (takarítás, karbantartás);
- titkársági szolgáltatás (telefon- és postakezelés, székhelyhasználat, stb.);
- nagyteljesítményű FF és színes MFP printer és kiegészítő irodaeszközök (lamináló, papírvágó, iratmegsemmisítő, stb.)
- kiépített struktúrált kábelezés (Cat6) és szerverszoba;
- korlátlan szélessávú internethasználat;
- teljesen felszerelt konyha, korlátlan kavé- és teafogyasztás.
Nincs más dolguk, mint kiválasztani a megfelelő irodát, aláírni a szerződést, befizetni a kauciót és már be is költözhetnek. Elég csak a számítógépeiket hozni, mert minden másról mi már gondoskodtunk!
A lokáció egyedi jellege a gyönyörűen helyreállított történelmi Széchenyi István tér és Dunapart közelségének köszönhető. Az irodaházat kiváló lokációja, csúcstechnológiájú építészeti megoldásai, tágas és csábító közös terei, kimagasló anyagminősége és bőséges benapozottsága teszi páratlanná. Ügyfeleink számára olyan helyben elérhető szolgáltatások is rendelkezésre állnak, mint például a 10-től 60 főig bővíthető konferenciatermek, kávézó, éttermek, utazási iroda és egy magánkórház; nem beszélve Budapest lüktető belvárosának pozitív energiáiról.
Megközelítés:
Az irodaház kiváló elhelyezkedése a garancia a Szent István Bazilika és a Dunapart életbevágóan fontos kulturális, kulináris és társadalmi tereihez való közelségre. Az épület köti össze a Gresham Palota és a Magyar Tudományos Akadémia által határolt területet, mely a századokon átívelő építészeti megoldások egyedülálló és lenyűgöző példája. A környék bármilyen tömegközlekedési eszközzel – pl. metro (500 m), buszok (20 m), villamos (50 m), hajó (100 m) – és autóval is könnyedén megközelíthető. A környék bármilyen tömegközlekedési eszközzel – pl. metró (500 m), buszok (20 m), villamos (50 m), hajó (100 m) – és autóval is könnyedén megközelíthető. A Nyugati pályaudvar 3 km-re, a főbb autópályák (M0, M1, M3, M7) 5 km-re, a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér pedig 20 km-re található az épülettől.
Fedezze fel a környéket!
További adatok
- Karbantartás
- Postafiók szolgáltatás
- Napi takarítás
- Recepciós, titkársági szolgáltatás
- Rendezvényterem és szervezés
- 24 órás irodaelérés
- Üzleti háttértámogatás
- IT támogatás
- Parkoló bérlet
- Tárgyalóbérlet
- Székhelyszolgáltatás
- Közösségi iroda
- Virtuális iroda
- Azonnali szélessávú internet
- Fénymásoló, fax
- Irodabútorok
- Nyitható ablakok
- Mozgatható falak
- Mellékhelyiségek
- Konyha
- Kiépített CAT 5-ös kábelezés
- Klímaszabályozó
- Telefonközpont és telefonkészülék
- CCTV/ Biztonsági kamera
- Audiovizuális eszközök
- Prezentációs eszközök