Sok szempontot kell figyelembe vennünk, ha cégünk számára az ideális helyet szeretnénk megtalálni. Az irodakeresés azonban sokunk számára ismeretlen terep lehet, ezért fontos, hogy időben tájékozódjunk lehetőségeinkről.
16 hónappal a költözés előtt
A legfontosabb igények összegyűjtését követően a keresést kezdjük az aktuális irodakínálat feltérképezésével. Egyszemélyes vagy startup vállalkozás esetén alternatív irodamegoldásokat is igénybe vehetünk. Ha már tudjuk mit szeretnénk, a találatokat elsősorban az elhelyezkedés alapján érdemes szűkíteni.
Budapesti irodák Vidéki irodák Szolgáltatott irodákKiemelt partner
Kiemelt partner
12 hónappal a költözés előtt
Ha bizonytalanok vagyunk, vagy nincs elég időnk, igénybe vehetjük profik segítségét is. Az ingatlantanácsadó és bérlőképviselő cégek segítenek a számunkra megfelelő iroda megtalálásában, és hatékonyan képviselik érdekeinket a bérbeadóval szemben.
Ingatlantanácsadók Projektmenedzsment cégek Bérlőképviselők3 hónappal a költözés előtt
Fontos, hogy a bérleti szerződés aláírása előtt tisztában legyünk minden feltétellel, mint például a kaució mértéke, a felmondási idő és a hosszabbítási feltételek. A szerződés aláírásához pedig szükségünk lesz ügyvédre.
ügyvédi irodákKiemelt partner
Az ideális iroda kényelmes, multifunkcionális, inspiráló, illeszkedik a cég arculatához; kialakítása költséghatékony és környezetbarát. Bonyolultnak tűnik? Nem az. Csak meg kell találnunk a legjobb partnereket az elképzeléseink megvalósításához. Nincs elképzelés? Az sem baj!
Inspriálódjon, és merítsen ötletet az elmúlt évek díjnyertes irodáiból!
Kiemelt partner
2 hónappal a költözés előtt
Irodánk belső terének kialakítása talán a legfontosabb lépés a költözés során, hiszen új helyünk ekkor nyeri el egyedi és végleges formáját. A tervezésbe érdemes bevonni a munkatársakat is, így sokkal inkább magukénak érezik majd az új irodát, a kivitelezésben pedig számos tapasztalt cégtől kérhetünk segítséget.
1 hónappal a költözés előtt
Törekedjünk arra, hogy az iroda berendezésében megtaláljuk az egyensúlyt a funkcionalitás és a design között. Az ergonomikus bútorok, megfelelő világítás, és az ideális klímáért felelős növények elengedhetetlenek az egészséges munkakörnyezethez.
világitastechnika növénydekoráció Irodabútor Irodai szőnyeg és padló IrodatechnikaKiemelt partner
Kiemelt partner
Költözés előtt mérjük fel, hogy mi hasznosítható a régi iroda berendezéséből, hiszen így jelentős összegeket takaríthatunk meg. Fontos az is, hogy gondoskodjunk a felesleges anyagok szakszerű elszállításáról, megsemmisítéséről.
költöztető cégek archiválás, iktatás IratmegsemmisítésMiután az utolsó simításokat is elvégeztük új irodánkon, jöhet a legizgalmasabb rész: az beköltözés. A lebonyolítást érdemes úgy időzíteni, hogy a lehető legkisebb fennakadást okozza a megszokott munkamenetben.
Manapság a minőségi kávé és víz biztosítása elengedhetetlen egy irodában, és nagyban növeli a dolgozók komfortérzetét. Válasszon profi és megbízható beszállítók közül!
irodai kávémegoldások vízautomatákKiemelt partner
Kiemelt partner
Egy irodaépület fenntartása nem egyszerű feladat. Az üzemeltető cégek szakszerű és komplex szolgáltatást nyújtanak: hozzájuk fordulhatunk műszaki karbantartás, épületfelügyelet, tűzvédelem, takarítás és parkfenntartás témakörben is.
Üzemeltetők takarító cégek FlottakezelésAdataidat az ingatlan.com Zrt. jogszerű érdeke, illetve törvényi kötelezettségeink teljesítése céljából kezeljük. Az adataid törlési határideje: 90 nap, panasz esetén: 5 év.
Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1024 Budapest, Fény utca 16.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Balogh László
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
[email protected]
Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted, hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll. A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.